VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Beställning

+

Jag vill beställa via mitt företag, hur går jag tillväga?

Kontakta oss via vår email info@myparmesan.com och vi kan tillsammans ordna detta.


+

Hur funkar prenumeration på nyhetsbrev?

Skriv in din email adress i rutan Prenumerera och du får ta del av nyheter och information som vi skickar ut under året.


+

Kan man ha en stående order på parmesan?

Vill du att en önskad mängd ost ska levereras till dig med önskat intervall kan du skriva till oss på info@parmesan.com så ordnar vi det.


+

Jag har fått ett presentkort. Hur använder jag det?

Vid utcheckning finns en ruta med texten rabattkod. Där fyller du i den kod du har på ditt presentkort och summan på presentkortet räknas av per automatik.


+

Jag har en rabattkod. Hur använder jag den?

Vid utcheckning finns en ruta med texten rabattkod. Där fyller du i den kod du har på din rabattkupong och rabattens summa räknas av per automatik.


+

Jag är intresserad av andra italienska produkter till bra pris, vad gör jag?

Vi har för närvarande begränsat vårt sortiment till parmesanost. Om du prenumererar på vårt nyhetsbrev blir du först att veta om vi tar in nya produkter.


+

Hur tar jag bort produkt från min beställning?

Om beställning inte är slutförd är det bara att ändra eller ta bort produkt i varukorgen. Om beställning är slutförd och betalning gått igenom måste du kontakta oss på vår mailadress info@myparmesan.com.


+

Hur ändar jag antalet artiklar på min beställning?

Om beställning inte är slutförd är det bara att ändra eller ta bort produkt i varukorgen. Om beställning är slutförd och betalning gått igenom måste du kontakta oss på vår mailadress info@myparmesan.com och vi kan manuellt ändra din order. Detta måste dock ske innan ordern skickats.


Betalning

+

Vad har ni för köpvillkor?

Om du av någon anledning är missnöjd med produkten så ska vi självfallet göra vårt yttersta för att hjälpa dig. Läs gärna mer på sidan för Köpvillkor.


+

Banken godkänner inte min kortbetalning, varför?

Det är en fråga till din bank.


+

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Säker kortbetalning med Klarna.


+

Produkten jag vill köpa är slut i lager. Kan jag beställa ändå?

Om produkten är slut i lager och du önskar beställa kan du kontakta oss via mail och vi kontaktar dig så snart vi får in den i lager igen.


+

Vart hittar jag mitt ordernummer?

Ditt ordernummer står i den bekräftelse du får till din mail efter avslutat köp.


+

Är moms inkluderad i priset?

Alla våra priser på vår webbshop är inklusive moms som för livsmedel är 12%.


Leverans

+

Vad har ni för leveranstid?

Leveranstiden är ca 2 – 3 dagar.


+

Vad har ni för leveranstid om produkten är slut i lager?

Vanligtvis tar det ca 1 vecka att få in nytt lager.


+

Kan jag ha några produkter i min order skickad till en annan adress?

Absolut. Du väljer själv leveransadress när du lägger din order och den behöver inte vara samma som faktureringsadressen.


+

Jag bor utanför Sverige kan jag beställa ändå?

För närvarande hanterar vi bara order som har leveransadress i Sverige.


KONTAKTA OSS

EuroEmilia AB, Box 152, 383 24 Mönsterås

Telefon: 072 - 397 97 21

E-post: info@myparmesan.se

Org. nr: 556572-9190